بگو تا زنده نمونم ...!
خشک آباد
خشک آباد همینجاست بیا !
جمعه 14 مهر 1391برچسب:, :: 7:40 :: نويسنده : عبداله سلامت

اگه من لوت و کویرم ، اگه  از غصه میمیرم

اگه از زندگی سیرم  ، باز میخام از تو بخونم

اگه من دنیای دردم ، اگه خاموشم و سردم

اگه تُو صحرا می گردم ، تو بِدون پُر از جنونم

اگه خالی از بهارم  ، اگه پُر گرد و غبارم

اگه خاشاکم و خارم ، با تو من یه کهکشونم

شعر غمگین اگه خوندم ، اگه قلبی رو سوزوندم

اگه بی بهونه موندم  ، واسه روییدن خزونم

اگه من زخمم و آهم ، اگه من رنج و تباهم

اگه همرنگ سیاهم  ، با تو من رنگین کمونم

اگه جغدم  ، اگه بومم ، اگه نفرینم و شومم

مثه آفتاب لب بومم ، واسه تو ، یه آسمونم

اگه من جوری شکستم ، مثه جاده اگه خسته م

اگه هوشیارم و مستم ، باز برات یه بی نشونم

اگه من تُو تب و تابم ، مثه ویرونه خرابم

اگه من پُر اضطرابم ، دست من نیست پریشونم

اگه دردی تُو گلومه ، اگه غصه رو به رومه

اگه آخرین کلومه ، تو بگو ، تو همزبونم

اگه پُر برف و تگرگم ، اگه خشکم مثه برگم

اگه راضی شی به مرگم ، بگو تا زنده نمونم...!

سروده ی عبداله سلامت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 271
بازدید کل : 77578
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1



کدهای جاوا اسکریپت