گریه می کنم تمام خویش را !
خشک آباد
خشک آباد همینجاست بیا !

مثل خواب آب

چرت ابرها
ثانیه ، بزرگ گشته است !
چون که چشم من دگر
از تمام زندگی پر است
من فقط برای ساعتی شکفته ام
بعد از آن جوانه ام
می رود بسوی نیستی به خاک
همچو خمیازه ی امید « کویر»
چون خیال او ، کنار دست من
بی دلیل پرپر است
من فقط برای لحظه ای دلم
می تپد برای لحظه ای به شوق
بعد از آن
بعد از آن سکوت می کند به پاس احترام نام تو
من میان انزوای برکه ها
مثل جاری روان بی سکون
مثل رقص یک رکود
گریه می کنم تمام خویش را....!
سروده ی عبداله سلامت

نظرات شما عزیزان:

پریا
ساعت1:42---4 مرداد 1391

سلام دوست عزیز
متشکرم که به وبم سر زدی
وب زیبایی داری اومیدوارم روز به روز بهتر بشه

 

     سلام پریا جووووووون !

واقعا ممنون  



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 249
بازدید کل : 77556
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1



کدهای جاوا اسکریپت